AlbStation-Stacioni i Shqipėtarėve nė Internet



Kthehu Pas   AlbStation-Stacioni i Shqipėtarėve nė Internet > Sondazhe > Sondazhet e Albstation
Keni harruar Fjalėkalimin? | Antarėsohu!

Shiko rezultatet e Votimit: A eshte e moralshme qe priderit te zgjedhin seksin dhe tiparet e femijes?
PO 11 33.33%
JO 22 66.67%
Votues: 33. Ju nuk mund tė votoni kėtu

Pėrgjigje
 
Opsionet e temes
  #1  
I/E vjetėr 14-07-07, 01:21 PM
Avatari admin
admin admin ėshtė offline
Shqiptar
Administrator
 
Data e Antarėsimit: Jun 2007
Vendndodhja: USA
Postime: 609
Recetat: 4
Shkrime nė Blog: 1
Reputacioni: 10
admin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashur
Dėrgoji admin njė mesazh me MSN Dėrgoji admin njė mesazh me Yahoo

A eshte e moralshme zgjedhja e femijes


Per momentin shkenca na lejon te zgjedhim seksin e nje femije. Ne te ardhmen mendohet qe mund te jete e mundur te zgjedhesh tiparet dhe paraqitjen duke alternuar genet e embrionit.

Kompanite qe po shpenzojne miliona ne studime, kerkojne te na mbushin mendjen se keto lloj nderhyrjesh do te ndihmojne ne korrigjimin e shume semundjeve gjenetike, duke zevendesuar copen e ADN difektoze me nje cope te shendetshme, ne veze apo embrion. Kurse une mendoj se kjo gje behet per te fituar para... Kam parasysh nje Sheik qe paguan doktoret $300 bilion dollare qe gruaja ti lind nje djale bjond, sybojqielli :P

A eshte e moralshme qe te krijohet mundesi qe vete prinderit te zgjedhin se cfare "firme" e duan femijen?
__________________
Respect my uh-thawr-i-tah!
Pėrgjigju me citim
  #2  
I/E vjetėr 14-07-07, 06:50 PM
Avatari scorpiog
scorpiog scorpiog ėshtė offline
VIP
 
Data e Antarėsimit: Jul 2007
Vendndodhja: larg jush
Postime: 1,366
Reputacioni: 88
scorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqe
une per vete jam besimtare e madhe dhe zoti e di kete pune,por megjithate ka shume njerez qe do te donin ta kontrollonin kete gje.une do te doja te kem nje goce dhe nje cun me ndihme n e zotit....
__________________

DON'T WORRY,BE HAPPY>>>>>
Pėrgjigju me citim
  #3  
I/E vjetėr 14-07-07, 07:41 PM
Avatari admin
admin admin ėshtė offline
Shqiptar
Administrator
 
Data e Antarėsimit: Jun 2007
Vendndodhja: USA
Postime: 609
Recetat: 4
Shkrime nė Blog: 1
Reputacioni: 10
admin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashur
Dėrgoji admin njė mesazh me MSN Dėrgoji admin njė mesazh me Yahoo
No comment! po i bej bisht kesaj teme... Cdo femije eshte dhurate, por nuk do te me pelqente qe te jete i imi pasi ta kene prekur lloj-lloj "doktorash" me shiringe. Por nga ana tjeter... disa semundje qe mund te kurohen vetem me ane te nderhyrjes ne embrion...
Me mire po bej "pass"
__________________
Respect my uh-thawr-i-tah!
Pėrgjigju me citim
  #4  
I/E vjetėr 24-07-07, 12:45 PM
Avatari scorpiog
scorpiog scorpiog ėshtė offline
VIP
 
Data e Antarėsimit: Jul 2007
Vendndodhja: larg jush
Postime: 1,366
Reputacioni: 88
scorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqe
Cito:
Postuar fillimisht nga gertoo Shiko Postimin
No comment! po i bej bisht kesaj teme... Cdo femije eshte dhurate, por nuk do te me pelqente qe te jete i imi pasi ta kene prekur lloj-lloj "doktorash" me shiringe. Por nga ana tjeter... disa semundje qe mund te kurohen vetem me ane te nderhyrjes ne embrion...
Me mire po bej "pass"
si i behet femrave apo meshkujve qe kane probleme te bejne femij?A eshte me mire te nderhyjne doktorat apo te ngelesh pa femij.thuaj ishalla nuk te bie pas dere se kur ke nevoje dhe ndodh hapi deren......
__________________

DON'T WORRY,BE HAPPY>>>>>
Pėrgjigju me citim
  #5  
I/E vjetėr 26-07-07, 10:37 AM
Avatari admin
admin admin ėshtė offline
Shqiptar
Administrator
 
Data e Antarėsimit: Jun 2007
Vendndodhja: USA
Postime: 609
Recetat: 4
Shkrime nė Blog: 1
Reputacioni: 10
admin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashur
Dėrgoji admin njė mesazh me MSN Dėrgoji admin njė mesazh me Yahoo
Varet se per cfare nderhyrje e ke fjalen, ne qofte se gruaja sben femije per faj tim, nuk dua qe nderhyrja te kete marrjen pjese te nje mashkulli tjeter. Gjithashtu dhe per gruan sdua te behet fjale per veze te dikujt tjeter. Ne qofte se eshte nderhyrje e tjeter natyre jam dakord(jo ama per nje femije qe nuk eshte krijuar ne menyre natyrale, qe eshte prodhuar ne tavolininen e dikujt qe rrezik ska lare duart per 3 dite). Per ata qe sbejne femije, ka nje zgjidhje shume te lehte - adoptim, kursen 1 milion dollare qe shpenzojne keta cifte duke tentuar te bejne femije. Me aq para dhe kohe te humbur pa sukses atij femije qe do ishte adoptuar sdo i mungonte gje dhe ka mundesi te kishte mbaruar universitetin.
__________________
Respect my uh-thawr-i-tah!
Pėrgjigju me citim
  #6  
I/E vjetėr 26-07-07, 04:14 PM
Avatari scorpiog
scorpiog scorpiog ėshtė offline
VIP
 
Data e Antarėsimit: Jul 2007
Vendndodhja: larg jush
Postime: 1,366
Reputacioni: 88
scorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqe
Cito:
Postuar fillimisht nga gertoo Shiko Postimin
Varet se per cfare nderhyrje e ke fjalen, ne qofte se gruaja sben femije per faj tim, nuk dua qe nderhyrja te kete marrjen pjese te nje mashkulli tjeter. Gjithashtu dhe per gruan sdua te behet fjale per veze te dikujt tjeter. Ne qofte se eshte nderhyrje e tjeter natyre jam dakord(jo ama per nje femije qe nuk eshte krijuar ne menyre natyrale, qe eshte prodhuar ne tavolininen e dikujt qe rrezik ska lare duart per 3 dite). Per ata qe sbejne femije, ka nje zgjidhje shume te lehte - adoptim, kursen 1 milion dollare qe shpenzojne keta cifte duke tentuar te bejne femije. Me aq para dhe kohe te humbur pa sukses atij femije qe do ishte adoptuar sdo i mungonte gje dhe ka mundesi te kishte mbaruar universitetin.
si i behet kur njeri ben por tjetri sben?eshte e lehte te thuash dicka ,por kur te ndodh nuk eshte me aq e thjesht.eshte shum e komplikuar dhe ne nuk do arrijme ti kuptojme ato cifte qe kan probleme....
__________________

DON'T WORRY,BE HAPPY>>>>>
Pėrgjigju me citim
  #7  
I/E vjetėr 30-07-07, 02:19 PM
Avatari VajzaVlonjate
VajzaVlonjate VajzaVlonjate ėshtė offline
Albstation
 
Data e Antarėsimit: Jul 2007
Postime: 648
Reputacioni: 48
VajzaVlonjate Anetare i/e DashurVajzaVlonjate Anetare i/e DashurVajzaVlonjate Anetare i/e DashurVajzaVlonjate Anetare i/e DashurVajzaVlonjate Anetare i/e DashurVajzaVlonjate Anetare i/e Dashur
Zgjedhja e tipareve te femijes une nuk mendoi se eshte e drejte.

Sa per seksin e femijes deri ne nje fare pike jame ok qe ta zgjedhin sepse ka cifte qe bejne vetem cupa edhe duan nje cune ose ka cifte qe bejne vetem cuna edhe duan nje vajze.
__________________
I can be your hero, baby
I can kiss away the pain
I will stand by you forever
You can take my breath away
Pėrgjigju me citim
  #8  
I/E vjetėr 30-07-07, 02:22 PM
Avatari admin
admin admin ėshtė offline
Shqiptar
Administrator
 
Data e Antarėsimit: Jun 2007
Vendndodhja: USA
Postime: 609
Recetat: 4
Shkrime nė Blog: 1
Reputacioni: 10
admin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashur
Dėrgoji admin njė mesazh me MSN Dėrgoji admin njė mesazh me Yahoo
Nqs se ke 3 vajza edhe shkon e zgjedh nje djale... Behet shume njeri i keq kur rritet, kriminel aq i keq sa edhe ti e urren. Sdo ja vesh fajin vehtes qe e zgjodhe ti, ndersa po te linde ne menyre natyrale dhe te ishte femer sdo kishe probleme?
__________________
Respect my uh-thawr-i-tah!
Pėrgjigju me citim
  #9  
I/E vjetėr 30-07-07, 02:41 PM
Avatari ORGANZA
ORGANZA ORGANZA ėshtė offline
Albstation
Super Moderatore
 
Data e Antarėsimit: Jun 2007
Vendndodhja: UE
Postime: 173
Reputacioni: 25
ORGANZA Ka Nisur Konkurencen Per FameORGANZA Ka Nisur Konkurencen Per Fame
Doja vetem te beja nje hapje kllape, neqofse me lejohet;
ne terma me shkencore zgjedhja e seksit dhe te karaktereve (ngjyra e syve, e flokeve, e lekures, gjatesise etj) te progjenitures kalifikohet Eugjenizem (eugenism):

Eugjenizmi permbledh te gjitha metodat e mundeshme qe lejojne permisimin e patrimonit gjenetik te nje familje, te nje popullate ose te humanitetit duke favorizuar riprodhimin dhe shprehjen e gjeneve 'me te mire'.

Eugjenizmi pozitif, aktualisht akoma shume ne vogue, konsiston ne zgjedhjen e disa karatereve gjenetike te konsideruaar avantagjioze me qellim te rrisi frekuencen e tyre ne nje popullate duke favorizuar ne kete menyre vetem riprodhimin e individeve qe shprehin keto karaktere te deshirueshme.

Eugjenizmi negativ, prek ate qe Gertoo ka ilustruar me siper; eliminimin e embrioneve apo fetuseve pas nje diagnostike pre-natale anormale.

Shteti, ose me ekzakt kontineti i pare krijues i kesaj teorie eshte Amerika, e cila qe ne 1922 ve per here te pare ne historine e Humanitetit ne aplikim nje sterilizacion te forcuar eugjenik qe prek fillimisht indianet e Amerikes.
1925-1935, me shume se 22 shtete te Amerikes votojne ligjet e para eugjenike qe detyrojne sterilizacionin e forcuar te mongoleve, homoseksueleve, epileptikeve, te vonuarve, te margjinuarit e shoqerise : kriminele, alkolike, prostituta etj. Propaganda e kesaj politike difuzohej ndermjet citimesh te tipit : "Some people are born to be a burden on the rest" apo "There are times when saving a life is a greater crime than taking one"

Te preokupuar nga vala e re e imigranteve, votohen ne 1924 ligjet e para mbi Restrikcionin e Emigracionit me qellim qe te mbrojne AMERIKEN nga "ndotja morale dhe intelektuale" te refugjateve te sapo ardhur ne Ellis Island. Presidenti i asaj kohe, Harding (jo shume e sigurte) deklaronte: "Amerika duhet te mbetej Amerikane", "Ligjet biologjike kane treguar qe rraca nordike deteriohet kur kryqezohet me nje tjeter rrace". Ky ligj kishte kryesisht per shenje refugjatet italiane dhe cifute te sapo ardhur nga europa lindore. (do te suprimohet nga sena vetem ne 1965)
Per te justifikuar kete politike eugjenike me shume se 40 vjecare, qeveria amerikane ve ne dispozicion e saj cdo ndihmes-mbjet (si satistikat, gjenetiken, biometrine, antropollogjine) per te illustruar sa me qarte diferencat rraciale : " Nativi biond amerikan eshte me pak i rrezikshem sesa ai i huaj"... "sa me e theksuar te jete ngjyra e lekures aq me kriminel eshte edhe individi"..."Sa me shume te jete i varfer individi aq me teper ka tendece te jete debil"..."Afroamerikane mbahen sa me larg shoqerise se bardhe per te evituar cdo rrezik kontaminacioni te fleos social"..

Kjo politike do te frymezoi 1925 edhe ideologjine naziste te Adolf Hitlerit (conf. librin e Hitlerit te shkruajtur ne burg "Mein Kampf"/"My Struggle").
Ne 1933, Hitler jep te drejten e riprodhimit vetem nenshtetesve te gjykuar te "afte" per tu riprodhuar dhe duke ekzekutuar nje politike eksterministe (internimi neper kampe perqendrimi dhe ekzekutimi i cifuteve, sllaveve, tciganeve, homoseksualeve...) te bazuar mbi programin eugjenik amerikan...
__________________
My Summer of ..

Edituar pėr herė tė fundit nga ORGANZA : 30-07-07 nė orėn 02:45 PM.
Pėrgjigju me citim
  #10  
I/E vjetėr 30-07-07, 05:06 PM
Avatari scorpiog
scorpiog scorpiog ėshtė offline
VIP
 
Data e Antarėsimit: Jul 2007
Vendndodhja: larg jush
Postime: 1,366
Reputacioni: 88
scorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqe
si perfundim cdo gje per interesin e ketij shteti................
__________________

DON'T WORRY,BE HAPPY>>>>>
Pėrgjigju me citim
  #11  
I/E vjetėr 30-07-07, 10:35 PM
Avatari blingbling
blingbling blingbling ėshtė offline
BeAuTiFuL
Super Moderatore
 
Data e Antarėsimit: Jun 2007
Postime: 1,379
Recetat: 9
Reputacioni: 80
blingbling Eshtė Njė Person Shumė Miqėsorblingbling Eshtė Njė Person Shumė Miqėsorblingbling Eshtė Njė Person Shumė Miqėsorblingbling Eshtė Njė Person Shumė Miqėsorblingbling Eshtė Njė Person Shumė Miqėsorblingbling Eshtė Njė Person Shumė Miqėsorblingbling Eshtė Njė Person Shumė Miqėsor
Cito:
Postuar fillimisht nga gertoo Shiko Postimin
Nqs se ke 3 vajza edhe shkon e zgjedh nje djale... Behet shume njeri i keq kur rritet, kriminel aq i keq sa edhe ti e urren. Sdo ja vesh fajin vehtes qe e zgjodhe ti, ndersa po te linde ne menyre natyrale dhe te ishte femer sdo kishe probleme?
po ti nga e di qe do behet kriminel? Femijen ca edukate ti japesh, pastaj sa per tu bere kriminel, ka femije qe behen ne menyre naturale edhe marrin rruge te keqe
__________________
Kthhhhhhhhh!!!
Pėrgjigju me citim
  #12  
I/E vjetėr 30-07-07, 10:47 PM
Avatari admin
admin admin ėshtė offline
Shqiptar
Administrator
 
Data e Antarėsimit: Jun 2007
Vendndodhja: USA
Postime: 609
Recetat: 4
Shkrime nė Blog: 1
Reputacioni: 10
admin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashuradmin Anetare i/e Dashur
Dėrgoji admin njė mesazh me MSN Dėrgoji admin njė mesazh me Yahoo
Nuk me kuptove se ku e kisha fjalen. A s'do fajesosh veten? Ska diskutim qe femija do rritet dhe do edukohet kryesisht nga prinderit, por eshte ajo ideja e njeriut... "sikur te mos e kisha bere ate gje"
__________________
Respect my uh-thawr-i-tah!
Pėrgjigju me citim
  #13  
I/E vjetėr 31-07-07, 05:03 PM
Avatari scorpiog
scorpiog scorpiog ėshtė offline
VIP
 
Data e Antarėsimit: Jul 2007
Vendndodhja: larg jush
Postime: 1,366
Reputacioni: 88
scorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqescorpiog Ka Shumė Shokė & Shoqe
Cito:
Postuar fillimisht nga gertoo Shiko Postimin
Nuk me kuptove se ku e kisha fjalen. A s'do fajesosh veten? Ska diskutim qe femija do rritet dhe do edukohet kryesisht nga prinderit, por eshte ajo ideja e njeriut... "sikur te mos e kisha bere ate gje"
nuk ke nda te fajesosh veten se sic tha dhe blingbling ai do te edukohet nga prinderit ,por si do qe te jete nuk do te doja kurr te nderhy ne punet e zotit.....
__________________

DON'T WORRY,BE HAPPY>>>>>
Pėrgjigju me citim
  #14  
I/E vjetėr 25-08-07, 11:58 PM
Avatari borana
borana borana ėshtė offline
Albstation
 
Data e Antarėsimit: Jul 2007
Vendndodhja: usa
Postime: 129
Reputacioni: 23
borana Ka Nisur Konkurencen Per Fameborana Ka Nisur Konkurencen Per Fame
bahhhhhhhhhhhh te perzgjedhesh dicka qe se ke ti ne dore eshte abnormale .
Une sdo e beja kurre kam 5 ose gjashte goca dhe nese sdo kisha cun ...........pune e madhe .....do falenderoja Zotin per to .
Pėrgjigju me citim
  #15  
I/E vjetėr 31-10-07, 04:13 PM
Avatari SEND_ME_AN_ANGEL
SEND_ME_AN_ANGEL SEND_ME_AN_ANGEL ėshtė offline
Administrator
Administrator
 
Data e Antarėsimit: Oct 2007
Postime: 1,432
Reputacioni: 10
SEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & Shoqe
te te rrojne gocat borana :P
as une nuk besoj se duhet nderhyre ne tiparet apo seksin e femijes ose ne aspekte te tjera qe nuk kane te bejne me shendetin. Ne qofte se mashkulli e femra te dy kane qeliza riprodhuese por per arsye te ndryshme nuk ngjizet dot embrioni, jam dakord per idene e bebeve ne epruvete.
__________________
si vis pacem para bellum
Pėrgjigju me citim
  #16  
I/E vjetėr 31-10-07, 04:47 PM
Avatari kikirik
kikirik kikirik ėshtė offline
Albstation
 
Data e Antarėsimit: Aug 2007
Vendndodhja: me kikirikat e tjer
Postime: 176
Reputacioni: 23
kikirik Ka Nisur Konkurencen Per Famekikirik Ka Nisur Konkurencen Per Fame
po pse jo. Nuk shof ndonje te keqe me e pas cunin me tipare si arnoldi apo gocen si claudia shiffer ahahahahah
__________________
crunchy !!!!!!
Pėrgjigju me citim
  #17  
I/E vjetėr 01-11-07, 03:47 AM
Avatari SEND_ME_AN_ANGEL
SEND_ME_AN_ANGEL SEND_ME_AN_ANGEL ėshtė offline
Administrator
Administrator
 
Data e Antarėsimit: Oct 2007
Postime: 1,432
Reputacioni: 10
SEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & ShoqeSEND_ME_AN_ANGEL Ka Shumė Shokė & Shoqe
cuni si arnoldi? arnoldi mi ka nofullat si hipopotam, larg qofte te kesh nje cun te atille. le qe i bie pastaj qe cuni te mesoje anglishten 60 vjec dhe ta flasi me nje theks austriak :P
__________________
si vis pacem para bellum
Pėrgjigju me citim
  #18  
I/E vjetėr 01-11-07, 10:57 PM
Avatari scorpiog
scorpiog scorpiog ėshtė offline